Anneler ve anne adayları bn doğum yapalı 2hafta oldu ve iştahsızlık var hiç bişey yiyip içemiyorum yiyince miydem bulanıyor bebeğimide buyüzden doğru dürüst besleyemiyorum aranızda bu sıkıntıyı yaşayan oldumu bana bi öneride bulunursanız sevinirim 😒☹️