Sevilgokcen vücut tipinize bağlı. Bunu genel olarak söylüyorum, spor yapma imkanı falan varsa hiç kalmaz. Bakın ünlülerde hiç kalmiyor mesela.
Kendi adımada benim hiç kalmadı, doğum sonrası baya iniyor zaten, birkaç ayada eski haline döndü. Vücut yapım bu şekilde. Ama değilse de 40 dan sonra hafif egzersizler yapılıp toplanabilir