Womane her bünyede değişiklik gösterebilir ama inanın bende çok korkuyordum sezaryandan ama çok acil sezaryana alındım. Normalde çok çarpıntım olur ameliyatta hep kendimi sakinlestirdim bebegimi düşündüm hep kalp çarpıntimda olmadı. Sezaryan sonrasında da hep korktum uyuşukluk geçince aşırı ağrılarım olacak diye hiçte öyle olmadı zaten sürekli ağrı kesici iğne vuruyorlar. Içinizi ferah tutun. Kolay bir doğum olur inşallah