emiray Kızlar 34. Haftalık gebelikte bebeğin kilosunun 2.400 gr olduğunu söyledi doktor sizce kilosu düşük mü ?🤔
aylinpalaa emiray doktorunuz iyi olup olmadığını, haftasıyla uyumlu olduğunu söylemiştir zaten bence😊
hulya_6363 emiray sağlıklı bir bebeğin dünyaya geldiği deki kilosu 2.500 ile 4 kg civarıdır yani siz daha 34 tesiniz muhtemelen de 2.5 kg u geçecektir o yüzden gayet iyi kilosu
cigdem4154 emiray 37. Haftamdayım 2900 1 hafta geriden geliyo ama doktorum iyi dedi çünkü eşimde bebekken çok zayıfmış bende aynı şekilde ben 2700 doğmuşum hatta eşime de ölür çok yaşamaz demişler o kadar zayıfmış 😊 yani demem şu içini rahat tut zaten 35 den sonra haftalık gidiyorum kontrole her hafta 300 gr almış oluyo alır daha
Rehile emiray 33+4 ken 2300 kgsı bence gayet iyi benim doktorum normal bebekler gibi dedi az değil dediydi
emiray aylinpalaa Bugün biraz değişik konuştu az almış vs birseyler söyledi biraz moralim bozuldu balık yağını kesmişti bugün tekrardan balık yağı takviyesi yazdı ister istemez takıldım ☺️
ilayddaozturkk emiray 34. Haftamda benim bebişim 2300 dü, doktor gelişiminin gayet iyi olduğunu söylemişti bence sizin kilonuz da normal
Sedabezirkan emiray benim 35 te 2400 , yememe daha dikkat etmeye başladım ama umursamıyorum bu durumu, ilk bebeğimde de ayni muhabbetler oldu, doğduktan sonra öyle hızlı kiLo aliyorlar ki inanamayacaksiniz