Kader0607 Pazartesi günü kontrole gittim sezeryan olacağım için cuma gunu gel gun verelım dedi bugun gittiğimde ise Pazartesi gel verelim dedi dalga geçer gibi iş yaptılar morelım cok bozuldu😔
Sumiire Kader0607 söylemedin mi bugun onun için geldim gün verecektiniz diye para basıyor sanki bu doktorlarda iyice azıttı yani
vesilece Kader0607 dalga geçmemiş Pazartesi gel demiş belki ameliyathanenin durumuna göre gün verecek (doktorlar her detayı açıklamak zorunda değil canım
benimmdunyamm Kader0607 bir ara da bana 28 haftada gel kan sulandiric basliyalim dedi bende 30 31 demişlerdi hocam dedim geç olur dedi sonra gittim 28 haftada diyor ki şimdi çok erken daha 30 31 de anca 🙄🙄gelde kufur etme para babasıyuz sanki
Kader0607 berilzumrut511 cuma günü gun vericez diyen doktor farklıydı cnm bugünkü farklı tek korkum Pazartesi gunu olacak olan doktorda farklı olacak oda başka güne ertelemese 🥴
Kader0607 vesilece her durumu açıklamak zorunda değil ama dalga geçtiler resmen benım oraya gıtmem için sabah 5 de kalkıyorum rezillik ayrı maddiyat ayrı
Kader0607 benimmdunyamm aynen öyle valla canım sözde hamilelikte sinir stresten uzak dur dıyorlar ama kendılerı sinir stres yapıyor