Esmgl Gebeklikte idrar enfeksiyonu yaşayan oldu mu acaba ben belirti hissetmedim ama idrar tahlilimde çıktı. Doktor problem değil dedi ilaç verdi. Onun haricinde geçiren varsa neler yaptı acaba extra?
teacherozlem Esmgl benim ilk gebeliğimde de oldu şimdi de oldu ki hiç idrar yolu enfeksiyonu geçirmeyen ben hamilelikte çok geçirdim toz içtim genellikle ilaç doktor yazdı bir de çok su içtim başka bir çözümü yok
Esmgl bebegimveben35 aslında hergun degisiyorum , su içmeye de özen gösteriyorum ama biraz daha arttirmaliyim sanırım :)
Esmgl teacherozlem doktor banada bir toz verdi uremisin gibi bir ilaçtı adı bakalım inşallah geçer ,aynen bende normalde hiç olmadım :)
Tugceasil Benim de çıktı ama eser miktarda . Yinede antibiyotk içtim. Benim doktorum her hamilede zaten biraz enfeksiyon vardır dedi hep