Talihimyokbahtimkara inşallah güzelimm🌺 allahım herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏 bir regl bekleyecem ondan sonra da rabbim nasip eder inşallah 🙏 bazen insanın çok istediği birşey olmaz mış derler. Ama allahım hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın çünkü çok zor evlat acısı,hasreti zor. Ben 26 haftalık doğum yaptım bebeğimin alınmasını gerektiğini ön beyin hücresinin öldüğünü söylediler normal doğumla doğurdum yavrum kucağıma aldım her yerini öpüp kokladım kızımı mis gibi kokuyordu.. kucağımda çırpınıyordu hemşireye verir vermez vefat etti yavrum sadece 10 dakika yaşadı. Şimdi onu beşiğinde değil mezarına gidip toprağını öpüyorum. İsyan etmek istemiyorum da rabbim böylesini hayırlı kıldı demek ki canım çok yanıyor çok zor bir durum Allah yaşatmasın bir daha ne bana ne de hiç bir anneye. İşte doğumdan sonra parça kalmış bende onu da kürtajla aldılar yani bir hafta içinde çok acı çektim allahım sonunu güzelliklerle karşılaştırsın 🖤🥲