Meliikeozdmr yani benim eşimde de %80 hareketsizlik vardı evet o yüzden çok düşük oluyor gebe kalmak tedavi gördü eşim 3 ay proxmen kullandı %66 ya düştü hareketsizliği kadın doğum doktoru 1 ay daha içsin dedi bende bu ay tekrar tedaviye başladım bakalım hayırlısı bendede yumurta tembelliği var