Okudum bende Allahım kucağınızı boş bırakmasın bende 2.tüp bebek denemesinde hamile kaldım sinir stres sıkıntıdan uzak durmanızı tavsiye ederim hiç transfer yaptırmamış gibi davranın lütfen belirti aramayın herkeste farklı olabiliyo benim 7. Günümde yerleşme kanaması olmuştu Allah dileyen isteyen herkese nasip etsin😍