Hamileliğimin başından beri göğüslerimde hassasiyet var .Göğüs ucumdan leke gelmişti kahverengi kırmızı gibi 7. 8. Haftamda . Doktora gittim ve ultrasondan iyice bakıldı. Herhangi bişey çıkmadı. Hormonla alakalı olduğu düşünüldü :Dün Göğüs ucunda sarı sarı kabuklar oluşmuştu.biraz çıkardım ve gögüs ucu kanadı.sanırım yara olmuş . Böyle bişey yaşayan var mı ? Neler yaptınız . Göğüs ucum portakal kabuğu gibi olmuş . Çatlamış mı yara mı olmuş ne olmuş anlamadım ve endişeliyim . Herşeye doktora gitmekte istemiyorum artık ama yine de gideceğim böyle bişey yaşayan var mı merak ettim ? Şuan 5. Ayındayım🥹