Aslaninannesi01 benimde 4 yaşında Bi oğlum var o kendiliğinden oldu sonra 2.yi istedik baktık olmuyor doktora gittik eşimde varikosel varmış yine iyi 1 tane olmuş dedi şok olduk tabi öğrendiğimizde ileri hareket 0 Dı morfoloji negatifti ameliyat oldu 1 yıl boyunca hiç olmadı 1 defa aşılama yaptırdık tutmadı docdrmfk dan bal karışımı aldım o ay kimyasal oldu sonra tekrar aşılama yaptırdık Nisan ayında o da tutmadı mayıs ayında nihalin bahçesi var ordan macun aldım kullandığımız ay hamilelik oldu boş gebelik dedi doktor dün kürtaj oldum aşılamayla tutmuyor macundu balla kendiliğinden oluyor ama sağlıksız niye acaba