Ben ilk dozu 21. Haftamda olmuştum kızlar 2. Dozu olamadım şehirdışındaydım demin aradılar sağlıkolcağından gel yapalım diye ama 29 haftalık oldum sorum şu. 29 haftalıkken tetanoz aşısı olanınız var mı ne gibi şeyler yaşadınız sonrasında biraz büyük bir hafta o yüzden tedirgin oldum sizin deneyimlerinizi merak ettim. Bu arada ilk dozunu ağır atlattım diye bu tedirginliğim bebekte hareket azalmaları oluyor mu ?