Eliferimm Kızlar 25+1 iz ve geceleri bel kemik ağrısından dört beş gündür uyuyamıyorum, canım gerçekten çok çok acıyor ağlıcak kadar oluyorum çok erken değil mi bu acıyı şimdiden yaşamak sizlerin de oluyor mu çok zormuş gebelik bir sağlıklısı ile kavuşsak 😔💗
Zeyzeynep27 Eliferimm 25+2 haftadayız bizde. çok çabuk yoruluyorum halim kalmıyor ayakta çok durunca oturup kalkınca falan kuyruk sokumu agrısı çok oluyor. Ama bu hafta bebeğimin Hareketlerinin yavaşladığını hissettim çok nadir hissediyorum
Mouradi Eliferimm Canım nasılsın ? Normal benimde o haftalarda başlamıştı 2 gün sonra 30 hafta olucaz gittikce artıyor kuzum
pinarkibar Eliferimm bende 28 e giricem bel ağrılarım var özellikle sandalye de otururken çok ağrıyor yemek zor yiyorum hemen yiyip uzanmak istiyorum 😔
Kbrakrs Ben de 25 haftalığım ben de yaşıyorum dün magnezyum istedim doktorumdan bakalım inşallah iyi gelir
Eliferimm MerveEbru magnezyum da kullanıyorum yok bana mısın demedi sadece gece bacak kramplarımı hafifletti
Eliferimm Zeyzeynep27 Allah yardımcınız olsun sizinde, demekki normalmiş bu dönemde artık bende erken olduğunu düşünüyordum. Sağlıkla kavuşun bebeğinize
Zeyzeynep27 Eliferimm amin canım cümlemizin Allah yardımcısı olsun inşallah 🙏. Allahım Size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Eliferimm Mouradi İyi olmaya çalışıyorum canımm sen nasılsın 😔🥰🥰🥰 Valla çok kötü utanmasam ağlayacağım böyle ağrı görmedim belim kalça kemiklerim öyle ağrıyor ki kemik ağrısı da çok değişik bişiymiş ilerleyen zamanlarda ne yapıcam ben o zaman off 😢😢 Sen neler yapıyorsun geceleri falan uyuyabiliyor musun dışarı çıkıyor musun
Mouradi Eliferimm İyi ol kuzum yaa bide yatakda dönmek falan zorluyor :( iyi düşün canım hamilelikte normal şeyler işte 🥰🥰❤️ İyiyim canım bende mide yanması, bel ağrısı, yorgunluk falan baya arttı
Eliferimm Mouradi Evet evet yatakta da dönemiyorum karnım ağrıyor 😢 sizde bayağı büyüdünüz artık, sağlıklıca kavuşun birbirinize 🥰 benim de perşembe günü şeker yüklemesi var bakalım umarım güzel sonuçlar olur