Kubra-nisan Evet ssvd olacağım ama hiç sancım yok sadece karın sertleşmesi bel ağrısı ve alttan baskı çok var bu ağrıların sonu sancı olur mu yaa ne yapmam lazım tekrar sezeryan olmak istemiyorum 🤷🏻♀️
Hafize27 Sezeryan çok zor oluyor mu benimde ilki normal bu bebegim yan duruyor doktor normal olmaz dedi pzt son kez bakcaklar korkuyorum sezeryan dikişinden göbek kalmasından
Kubra-nisan Hafize27 bünyeden bünyeye değişiyor ben iki haftaya toparlandım annemlerde olmama rağmen ama şimdiye kadar hiç dikişlerimden rahatsız olmadım
Ayliz_123 Kubra-nisan sağlıkla kavuşun inşallah az kalmış önemli olan sağlıklı sıhhatli kavuşmak dert stres etmeyün kendinizi hazırlayın bizim de ters bakalım hakkımızda hayırlısı
Kubra-nisan Ayliz_123 benim ilk kızım 38 de dönmüştü 41 de doğum sancılarım başlamıştı ama sezeryan oldum bazı nedenlerden dolayı