17+6 günlüğüm annem sürekli sorup duruyor hissediyor musun bebegi hissetmen gerek falan 😄 diyom belkide hissediyorum ama anlamıyorumdur 😁 ya diyom bebem çok küçük yada ben salagim 😄🤣 annemde güldü sen salaksin diyo anlamıyorsun hahahaha o arada yan yattim görüntülü konuşuyorduk çok böyle az şekilde tiktik etti karnım böyle kalp atar gibi 😍 ben burdayım anne dedi kızım ayy çok güzeldi gözlerim doldu bak dedim oynadı anne böyle böyle heh işte öyle diyor oda gülmeye başladı 😄😁 normal dimi hissetmem yani hissedebilir miyim ? Yanlış mı hissettim sabah kalktım CNm tatlı istedi kek yedim süt içtim yattım tekrar sağa döndüm tekrar tıktık sesi 😍🥺