Bunda ayıplanacak bişey yok canım. Hastalık ,sağlık sonuçta bu. Ben de sabah yataktan kalkar kalmaz beyaz köpük kusuyorum bildiğin. İnternette baktım enfeksiyon ya da sindirim sistemi rahatsızlığında olur diyor. Bildiğin boğazımda zehir içmiş gibi yanma oluyo. Yarın randevum soracağım bakalım
Ama bulantıları geçmesini beklemekten başka çarem yok sanırım. Çok ilaç kullandığım için bide bulantı ilacı almak da istemiyorum