Kızlar pazartesi şehir hastanesi randevum iptal edildi az önce. Malum devlet hastanesinde iki haftadan önce alınmıyor randevu 11+6 haftalığız bugün 12. Hafta diye almıştm ikili tarama yapılcağı için. Ama iki hafta sonra 14 haftalık olcak o zman yapılır mı ikili tarama yoksa özele mi gideym ?