Nure44 öncelikle geçmiş olsun, ben düşükten 3-4 ay sonra bi kimyasal geçirdim ondan sonra ki ay sağlıkla ilerleyen bi gebeliğim oldu çok şükür. Ama düşükten sonra çok kafama taktım bi daha olmıcak dedim falan ama anladım ki psikoloji çok fazla etkiliyo gerçekten düşünmemek rahat olmak doğru zaman ne zamansa o zaman olmasını beklemek daha kolaylaştırıyo herşeyi ☺️