Bende bir ara baslık acmıstım canım burda o kadar olumsuz hıkaye duyuyoruz ki biliçaltımıza işlemiş artık.
Biz 12. Haftayı bitirdik bulantım kızımdaki gibi düzenli olmadığı için anlayamamıstım ama butun hamılelıkler farklı bundan dolayı bu hamılelıgımde bazı gunler azalıyor, bazı gunlerde hissettiriyor bulantı. Sende içini rahat tut