Melos90 gebeliğimin başlarında bende öyleydim durmadan yiyordum tam ekmekler falan herkes şok ara öğünler ana öğüne dönüyordu😬 o kadar yemeye herkes yuvarlanacaksın yakında dedi ama 33+6 7,5 kilo ile yola devam şuan yemekten çok meyve açlıgım oluyor sonuc olarak açım hep açım😅