Evet kızlar 31 Mayıs biraz biraz nişanım geldi tabi sancım yok doktoruma mesaj attım çoğalırsa hastaneye gel dedi az az geldi 2 defa felan sonra kesildi gece oldu 1 haziran gecesi tabiki sancım olmaya başladı ama varya öyle bir gelip gidiyor ki sancı eşim diyor ki kalk gidelim ben gitmek istemiyorum çünkü korkuyorum normal doğum olacak birde ara ara iç çamaşırım ıslanmaya başladı eşime dedim ki suyum geliyor galiba 3 4 defa felan oldu avuç içi kadar iç çamaşırım ıslanıyor çünkü her neyse sabaha kadar sancı çektim eşimin işe gitme saati yaklaştı saat 6.30 oldu eşime seslendim kalk hastaneye gidelim tabi o ara sancım azaldı eşim dedi ki nasılsın biraz daha iyiym tabi neyse kahvaltı felan yaptık evleri topladım biz çıktık yola ortancı eltim ve ortancı kaynım da geldi bizimle hastaneye gittik zaten 3 haziranda yatış yapıcakdı doktor beni nstye felan soktu sen dedi gitme biz seni yatıralım bu günden dedi yatırdı beni açılma varmı diye baktılar hiç açılmam yok yatışım felan yapıldı benim kendi doktorum erkek o ara bayan doktor geldi birde o alttan muayene yaptı açılma gene yok 2 cm açılma yaptı bayan doktor eliyle bastırarak sonra bana açılmam olsun diye alt tarafımdan ip gibi birşey yerleştirdiler ondan sonra sancıdan öldüm ama 2 3 saat sancı çektim dayanamadım eşime dedim ki git söyle beni sezeryana alsın dedim eşim ilk başta kabul etmedi bu kadar bekledin biraz daha bekle sonra sen rahat etcen dedi ama ben acıya dayanmıyorum çünkü o taktıkları şeyden sonra daha çok sancım oldu gelip gidip alttan muayene ediyorlar ama benim daha 2 cm açılmam var doktor 10 cm olcak dio açılmam olmuş olsa bekliycem ama yok eşim artık gitti doktora söyledi 30dk felan geçti geldi doktor eşimi dışarı aldı alttan muayene edicek ben dedim ki hocam ben istemiyorum muayene felan beni sezeryana al dedim çünkü zaten sancım var üstüne alttan muayene beni öldürdü aşırı can yakıyor her neyse ben normal doğum dan sezeryana döndüm 2 haziran 18.16 da kızımı kucağıma aldım çok şükür şuan 23 günlük oldu kızlar Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten çok zormuş biraz uzun oldu 🙄🙄 özür dilerim şimdiden 😘😘😘🙏