Bende benim tahminime göre 6.haftaya girdik regl agrısı gibi 1 dk lik kramplar giriyor gögüslerim dolgunlaştı agrılar oluyor ama bu durumlar araştırmama göre normal çünkü bebiş organ gelişimi içinde vücutta hormanlar değişiyor.uyku düzeni bozuluyor,geceleri sık uyanıyorum,kramplar giriyor,halsizlik,yorgunluk oluyor,bel,sırt agrısı oluyor..Bugün kalp atışı için hastaneye gidicem hayırlısı bakalım inşallah iyidir :)