CansuAmine 26+3 benım. Karnımda sertlesme 4-5 kere olurdu 20li haftaların basından bu yana. Doktorum normal demıstı cnku düzensiz oluyor. Bu hafta 10 kere oluyo sayıyorum ama düzensız geliyor pozisyon degıstırınce düzeliyo aksam 5de kontrolum var bakalım bu sefer ne dicem ne önericek normalmi değilmi söyler. Serklajlıyım erken dogum riskimde var yatarak geçiyor hamılelıgım. Siz bu durumu doktorunuza danışın zaman sıklığını not edin kaç saat arayla ne kadar süre sürüyor.