Kızlar 38+3 haftalık hamileyim çok şükür. 1 cm açılmam var pazar gününden beri. Sancım vs yok nst de de çıkmıyor. Böyle olunca hiç doğuramıcam gibi hissediyorum iyice yoruldum bunaldım. Hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruzdur muhakkak ama ilk hamileliğim ben ekstra mı gerginim ne olacağını bilmediğim için mi iyice allak bullak oldum. Sıcaklarda malum. Şımarıklık olarak algılamayın lütfen biliyorum bugünleri bekleyen insanlar var ama herkes çektiğini biliyo. Ne yatabiliyorım ne kalkıyo Allah yardımcımız olsun 🙁