Sevgi33- Herhangi bir açılmam ve sancım yoktu 40.haftamda doktorum suni sancı verdi sabah dokuz buçukta n akşam 22:50 ya kadar suni sancı aldım serum şemlinde damardanverdiler ikinci serumun bitmesine yakın düzenli sancılar başladı üçüncü serumda dakikaya bir sancı çekmeye başladım ve açılmamdv başladı 22:50 de kızımı dogurdum , çok korkulacak bişey yok her insanın vücudu farklıdır tabi ki normal dogum yaptım iyi ki de normal yapmışım kızımı kucağıma aldığımda bütün hepsini unutmuştum korkmayın doğum mucizevi ve harika bir şey :)