guzide18- Kızlar yardım edin ben gibi olanlar var mı aydınlatalım birbirimizi Boş kese olabilir diyen doktorlar var mi size de kızlar benım takvimime göre 6+6 yum ama dün ultrasonda 6+2 çıktım kese var ama içi yok daha böyle olanlar var mı ?
guzide18- BeyzaHmrt canım karnımdan baktı alttan bakmadı alttan baksam görünür gibisinden söyledi ama üstten baktığım için görünmüyor dedı ama sonuclarımı doktoruma yönlendirdi oda bana dırek dedı ki çok küçük büyümezse alırız haftaya gel dedı bos kese durumu olabilir dedı çok korktum ve üzülüyorum senin nasıl oldu
BeyzaHmrt Benim de karnımdan bakmıştı. Aynılarını söylediler 2 hafta sonra tekrar gel dedi gittim yine gözükmedi ama alttan bakınca gözüktü benimde gözükmeye biliyor karından muayene olunca en iyisi alttan muayene.
guzide18- BeyzaHmrt çok iyi gözükmüş için rahatlamıştır insallah benım de gözükür haftaya gıdıcem senin suan bebişin nasıl kaç aylık