Kızlar selam 🥰 nasip olursa Eylül Ekim gibi miniğim doğuyor 🙏🏻💗 bebekler çok çabuk büyüdüğü için neyi hangi ay alacağımı inanın şaşırdım. Kış bebesi benimki.. 3-6 almak mı 6-9 almak mı lazım bilemedim. Mesela ikili takımları kaç ay arası almalıyım? Zıbınları kaç ay arası almalıyım? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?😭😭