Ezgiselcuk Rabiakltk5 ümitlendirmek gibi olmasın benim adetime 1 hafta vardı benimde böyle çıkmıştı şuan 26 haftalık hamileyim canım benim sen hiç testle uğraşma direk kan testi ver güzel haberler alırsın inşallah 🙏😘
Edabykl Rabiakltk5 ama bariz belli ikinci cizgi vucudunda beta hcg salgilanmasa asla bu kadar belirgin cikmazdi kan verip hemen bakk🌸
Babysharkk Rabiakltk5 korkuyorsun hayal kırıklığına ugramaktan galiba ama test sonucu cok net görünüyor sağlık ocağında bir kan testi yaptır canım böyle için içine yiyeceğine doğru mu yanlış mı diye 🌸 folik asit falan başlarsın hem
Rabiakltk5 Babysharkk az önce kaset test yaptım silik çıktı oda daha çok umutlandım inşallah vardır ya hayırlısı ile https://resimyukle.io/g/NSp9Z87DWd
Babysharkk Rabiakltk5 çok iyi olur ama bence kesinlikle hamilesin çizgilerin öyle hayalet çizgi değil görünüyor inşallah gönlünden geçtiği gibi olur
Rabiakltk5 Iremalya2 https://resimyukle.io/g/NSp9Z87DWd Az önce kaset yaptım 5 dakika içinde silik çıktı umudum giderek artıyor inşallah vardır
tecrubesizanneadayi12 Rabiakltk5 adetinize kaç gün var acaba ? Benim 1 hafta var eczaneye gidip gitmemek konusunda kararsızımda
Rabiakltk5 tecrubesizanneadayi12 1 gün var yarın bat bence bekle çünkü 2 gün önce yaptım çıkmadı 1 gün kala yapınca çıktı oyuzden cikmayabilir moralini bozma boşuna
Rabiakltk5 Babysharkk ay ben dayanamayıp özele gidecem yarın acile gitsem yapmıyorlar acaba dışım ağrıyor ilaç icicem ama hamilelikten şüpheleniyorum desem acil yaparmi kan testini