Kızlar bişey merak ediyorum ben geçen ay femera kullandım ama kardeşim ameliyat olduğu için pek değerlendiremedik bugün regl oldum şuan elimde 10 tane daha var regl 3 günü kullanmaya başlasam ine vurmadan hamile kalma ihtimalim varmı böyle kullanan oldumu hiç