Selcukmine 24. Haftamda doktor karından ultrasonla bakarken tam bebeğin başını göremedi. Çok aşağıda dedi, bi rahim ağzını ölçelim erken doğum riski varmı diye dedi. Ölçtü 2.6 cm çıktı. Proluton depot 1 iğne yaptı, vajinal olarak progestana başladım her akşam 1 tane. 1 hafta sonra tekrar gittim 2.4 cm e düşmüş. Riskli dedi. 2 hafta bıyunca hep yattım hiç kalkamadım sadece banyo, tuvalet, yemek ısıtmak için. Eve temizlikçi geldi yemekleri eşim ve annem yaptı. Geçen hafta gittim 3 cm ölçtü bebekte yukarda her şey normale dönmüş. Her hafta proluton depot iğne oluyorum vajinal progestana da devam ediyorum yinede. Serklaj yani dikiş için çok ileri bir haftadasınız aslında çokta incelme yok ama bilemedim. ilerleyen haftalarda başarı oranı düşüyor çünkü. Doktorunuza güveniyormusunuz? Bu arada şuan 31. Haftaya gircez her şey yolunda bizde