3bebe Kızlar hatırlayan olur belki doguramıyorum diye diye hala doguramadım 😂40+5 deyiz bugün pazartesi doktor yatış verdi önce suniyle normal doğumu başlatmayı denicek OlmaZsa sezeryan dedi dua edin lütfen suni yada sezeryana gerek kalmadan doğurayım 😔