atak13 Feride11_ girerken de baya korktum ya ama uyutuldum uyanınca o kadar ağrım olmadı şükürler olsun kötü geçmedi ben belden olandan çok korkuyordum profilimde çok detaylı anlattım :)
Nur1811 Ecemmsavas normalden sezaryene alınan biri olarak söylüyorum 8 cm ile kuru Doğum olduğu için doğuramadım 2,5 saat ıkındım elimde olsaydı epidural normal Doğum mu tercih ederdim ama geç kalmıştım o yüzden spinal sezaryen oldum
atak13 Nur1811 spinal sezaryen ben de çok istedim ama genel oldum ben çok korktım canlı canlı yapılmasından
atak13 Feride11_ hiç öyle bir sıkıntım olmadı narkozu muhtemelen idrarla attım bol su içtim ve zaten yemek yasaktı hem su ve komposto suyu içtim