Daha önce çok defa post açmıştım kızlar süper düzenli regl yumurta geliştiriciler çatlatıcılar hsg ler sperm analizleri vs herşey yolundaydı tüm hamilelik belirtileri sanki vardı ama her ay başarısızdı.etlülde aşılamaya gideceğim diye ümitlerimi yitirdim diyebilirim bu ay birgün geçiktim ve göğüs hassasiyetinden başka birşey yok var mı böyle belirtisiz bir şekilde gebe olduğunu öğrenen