Usnac1995 Haftaya girdim bugün. Kalktığımdan beri hafif baş dönmesi var aşırı rahatsız etmesede. Gece yastık kaymış soluma yatmak için koyuyorum da. Neyse işte sırt üstü yattım sanırım. Beni çok korkuttular sırt üstü bebeğe kan gitmez falan diyr. Bir şey olmuşmudur ki
Usnac1995 Bebişte harkeet etmedi. Çoğu zaman düzensiz zaten ama korkuyorum:( doktora gidicem de herşeye evham yaptığımdan durdurmak istiyorum kendimi