Hanımlar cumartesi günü nişanım geldi. Hastanede az sancılarım çıktı. Açılma aynı eve git yürü dediler agrın çoğalınca gel dediler eve geldim hastanedeki kadar agrım çok yok arada bi kasıklarıma sert bi kramp giriyor onun dışında bol bol yürüyorum ve merdiven çıkıyorum bugüne kadar sancım ne çoğaldı ne farklı bişey oldu Son günler hiç geçmiyor bir an önce elime almak istiyorum sizce ne zaman gelir uygulamaya göre son 6 günüm kaldı. 39+1 günlüğüz sıcak suya otur diyorlar sizce ne yapmalıyım