Betul3425 Merhaba kızlar sefaköy medipole giden var mı ? Hangi doktora gidiyosunuz? Tavsiye edebileceğiniz bi dr var mı? Önerilerinizi bekliyorum 😊 ben ilk kontrolüme tülay hanıma gittim bu arada çok sıcak kanlı ve samimi geldi 😊
Betul3425 gozdetrkz sizde mi tülay hanıma gidiyosunuz? Ben ilk muayene olmasına rağmen çok pozitif bi elektrik aldım. Çok samimi geldi bana 😍 kaç haftalıksınız?
Betul3425 gozdetrkz bende ona devam edicem inşallah. 8+5im bende şuanda. Renkli ultrason çekildiniz mi?
gozdetrkz Betul3425 evet canım vera tıp merkezinde çekildim ama senin zamanın var daha devlete randevu alabilirsin Bakırköy Sadi konuk renkli çekiyor ama aylar önce hastaneye gidip ordan randevu alıyorsun 182 den randevu alıyorsun önce muayene ediyorlar sonra renkli ultrason orda çekilmek istediğini söyle randevu verirler
Betul3425 gozdetrkz 10 gün sonraya kadın doğuma randevu veriyo canm ama ayrıntılı için mi geç sıra veriyo acaba ?? Ben şimdi randevu alsam çok erken olur galiba 🤦🏻♀️
gozdetrkz Betul3425 bence sen Bakırköy’e randevu al muayene ol sonrada detaylı ultrason için şimdiden randevu alsam olur mu de onlar yardımcı olur sana muayene için 182 den randevu alıyorsun detaylı ultrason için hastaneden randevu alıyorsun