Unkochan Arkadaşlar dedikodu olsa yazıyorsunuz:) bana da yardımcı olun. Mantar nasıl geçiyor sulu akıntım geçmiyor 18 haftalık hamileyim mixovül kullandım hijyene dikkat ediyorum ama geçmiyor sizin nasıl geçti :/
Aslanmom @“Unkochan” canım bende de olmuştu hamileliğin ilk haftaları, Dhaa önce de başıma gelmişti zalain krem ve fitil anında geçirdi 2 kere sürdüm sadece kremi doktoruna yine danış istersen bi benim ki uygun görmüştü kullanmıştım.
Unkochan Hamile olduğum için bu tür şeylerden korkuyorum zarar veririm diye. Ama böyle doktor tavsiyesi olsa doğal yollardan halledebilsem çok sevinecem. Çünkü çok ilaç kullandım artık istemiyorum:(
Merveofs Ben ne çektim aylarcaa sadece akıntı da değildi berbat bir süreçti.. Fitil, krem, antibiyotik, şase kullandım doktorun önerisiyle geçmedi. Aslında kullanınca hepsi rahatlatıyordu ama o anlık ve 1-2 gün daha sonra tekrar başa dönüyordum. Bol bol su en büyük ilaç bunu anladım.. Doktora son gidince bile hâlâ eskisi kadar olmasa da vardı. Aynı ilaçları tekrar verdi sadece krem ve antibiyotik kullandım. Zaten eskiye göre daha azdı ve havanın etkisiyle de bol su tükettiğim için yaklaşık 3-4 haftadır rahatım..
Melisa0002 Fulikanazol diye bir ilaç var hamileler kullana bilirmi bilmiyorum, doktoruna sor kullan. Çok faydasını görmüştüm zamanında. Ama ev usulu tedavi, papatya çayıyla yıkanmak, tuzlu suyla yıkanmak, hep kuru olmasını sağlamak