Asdfka_1 Nasılsınız ? Nasıl gidiyor ? Bulantılarınız devam ediyor mu ? Kilo aldınız mı ? Aldıysanız ne kadar aldınız ? Bu kadar soru yeter sanırım 🤭Ben şimdi prilam almaya geldim 😑😣
Meliha09 Asdfka_1 ben 14 haftalık hamileyim bazen tiskindiğim bir şeh görürsem midem bulanıyo yada koku. Ben hiç kilo almadım hatta 1 kilo vermiştim en son
Bekleyenler Asdfka_1 bu hafta itibariyle kalmadı. 3 kilo verdim. Tiksinme oldu. Bulanacağım diye yemedim. Aç olunca da bulandım ama 🤷♀️ burnuma yanık plastik kokusu geldi. Arada geliyor yine.
mutlu__son1209 Asdfka_1 merhaba bende 14+1 oldum bugün bulantım hiç olmadı benim hatta ilk iki hafta acayip iştahım açıldı o ara 2 kilo aldım ama sonra almadım hiç artık o iki hafta oldu nolduysa son 15 gündür serklajlıyım yatıyorum hep idare ediyoruz işte
JJ19 Hic kilo almadim daha , tansiyonum cok oynuyo , enfeksiyonum var gecmek bilmeyen boyle iste , saglikla kucagimiza almak nasip olur inshAllah
HeyMommy Merhabaa 🫶🏼 14+5 haftalığız. Kusmalarım bitti çok şükür. Halsizliğimde bitti. İlk aylar şişkinlik gaz vardı. 3 ayı doldurur doldurmaz sanırım eski halime döndüm. Çok acızık göbeğim var herkes 4. Ayında değilsin gibi maşallah diyo. Ama bende acaba gelişmiyo mu büyümüyo mu falan diye tribe giriyorum 🙄 Bende hiç kilo almadım gram oynuyor sadece. Cinsiyet ilk erkeğe benziyor dedi, ikinci gittiğimizde hiç göstermedi 🤷🏻♀️
misslavinia1 HeyMommy benimde 15+3 ve hic karnım yok doktora soyledim 5 ayliktan sonra çıkar merak etme korkulacak birsey yok dedi Ilk hamileliğim heycanlı ve endişeliyim senin gibi😊
misslavinia1 15+3 ve hâla bulantılar devam ediyor ama biraz hafifledi. En son 3 hafta önce 1 kilo vermistim suan ne durumdayim bilmiyorum iştahım çok kapalı ne yapacam bilmiyorum 😔😔
HeyMommy misslavinia1 Aslında endişeli faşan değilim. Üç aydan sonra eski haline dönüp daha rahat aylara girildiğinin bilincindeydim. Ama gelin görün ki çevrede herkes herşeye muhalefet olunca insan tribe giriyor ☺️ Bide benim bundan önce iki düşüğüm var biri kürtaj. Bu bana sürpriz oldu Allah ol dedi oldu 🕊 Şuanlık çok şükür iyi gidiyoruz herşey nasip 🌸
Kuskoysunlaryoluna 14+3 benim de. Cinsiyeti öğrendik kızımız olacak inşallah. İkili test biraz sıkıntılı çıktı DNA testi için kan verdim sonuç bekliyorum. İnşallah güzel sonuçlar alırım. Onun dışında bulantılarım devam ediyor ama eskisi gibi kusma derecesinde değil. 2 ye yakın kilo vermiştim başlarda şuan aynı kilomdayım yani almadım sayılır. Göbeğim de bence cok değişti ama dışardan fark edilmiyor zayıf olduğum için normalde şuan sadece biraz göbekli biri gibi oldum.