hulyademr Ya ben şey soracaktım. Nasıl bir çanta tercih ettiniz hastane için? Kabin boy valiz tarzı birşey düşünüyorum ben ama sizlerin kullanış açısından önereceğiniz çantalar var mı?
Cidoliko hulyademr ben de valiz kullandım bir tarafa benim eşyalarımı bir tarafa bebeğin eşyalarını koydum rahat oldu
170194dyg hulyademr benim minik bir valizim var icine de 6lı fermuarlı valiz ici duzenleyicilerden aldim o sekilde yapicam
SunnyG Daha kolay taşınır diye sırt çantası hazırladım iki tane. Bavul düşündüm başta ama bavul eli meşgul eder yani sırt çantası daha pratik geldi .
Pyrz_07 hulyademr kendi eşyalarım ve bebeğin büyük eşyalarını küçük valize bebeğin emzik biberon gibi eşyalarını bakım çantasına koyucam henüz hazırlamadım haftaya inşallah üşenmezsem yaparım
hulyademr Pyrz_07 bende haftaya hazırlamayı düşünüyorum 30 haftalık olucaz başlıcam artık hazırlıklara 😊
Pyrz_07 hulyademr bencede başlayın 34+1 olum elim gitmiyor sıcaklar iyice geldi hep yapayım diyorum sonra üşeniyorum 😃
Pyrz_07 hulyademr evet sıcaktan iş yapmaya elim gitmiyor göbüşte iyice büyüdü zor yürüyorum zaten gün sayıyorum doğurmak için
mrs_elisah hulyademr kabin boy sürgülü valiz götürmüştüm. Bir tarafa bebeğin eşyalarını bir tarafa kendi eşyalarımı koydum. Çok rahat etmiştik. Yanında başka hiç bir çanta götürmedim. 2 tane küçük ayrı ayrı çanta götürmektense bir çanta daha iyi oluyor