bhrey arkadaşlar merhaba ; hamıle kalmaya calışıyorum kıst cıktı ve soğan kürü yapıyorum ama hayıt otunuda hamıle kalmaya yardımcı oldugunu duydum . Aynı zamanda ben troid hastasıyım probcyl kullanıyorum dusuk değerim . Hayıt kullanmak ıstıyorum ama bozar mmı değerimi yardımcı olur musunu z?
Msym bhrey canım bende trioid var yüksek benim hayıt tohumu yanlz kullanmdm civan perçemi arı sütü bal polen gibi kaırışım macun aldm kullandm bide pcos vardı ilk denemede hamile kaldm
excitedmom- bhrey canım bnde de troid var ilaç kullanıyorum şuan degerlerim normal bende yeni hayıt otunu kullanmaya başladım doktorumun tavsiyesiyle troide bı zarari olacağını sanmıyorum
hayalbahcem Msym macunu nereden aldınız öğrenebilir miyim bnde de pco var hormon testi yaptırdım yarısı çıktı normal diğer yarısı ay başında çıkacak. Regl sonrası mı kullanılıyor
Edalimm Bende troid hastasıyım benim değerlerimde çok yüksekti ilaç kullanıyorum düştü ben hayit otunu adet sancısını kessindiye kullanıyorum ve anında kesiyor ama troidi bozar mi bilmiyorum benim şuan iyi hamd olsun
bhrey benımde tsh : 0,139 t4:0,99 t3 3,13 soğan suyu yapıyorum kist ıcın . dedım onu da yapayım mı acaba
Nezii Pcosla hayıt tohumu kullanarak daha çabuk çözğm almıştım 2. Ayımda hamileydim ama tiroide etkisini bilmiyorum dikkat edin.