cigdem4154 Ya kızlar kovalı elektrikli süpürgem var geçen borusunu hazneleri falan yıkadım ama şuan borunun içinden aşırı kötü bi koku geliyor 😑 nasıl geçecek bilgiisi olan var mı
FatmaNur_27 cigdem4154 evet canım malesef benimde öyle oluyor deterjanli yu ile yıkadım yine aynı değiştirmeyi düşünüyorum
Kaahvelii cigdem4154 ıslak kalmıştır canim o yüzden geliyor o koku veya sünger varsa makinanın içinde oda nemlidir iyice kuruması lazım
Eylul1987 cigdem4154 tam kurumadan kullandiysaniz eğer pisliği çekince koku yapar bı daha yıkayın iyice kurusun sonra kullanin
cigdem4154 Kaahvelii tekrar yıkayıp kurumaua mı bıraksam borunun içide çok kötü kokuyor acaba kaynar su döküp mü kurutsam tekrar