Didemfide Hanımlar kız bebek için hastane çıkışı takımı hangi renk olmalı sizce pembe çok klasik geliyor
annesinin_beybisi Didemfide bebek yeni doğduğunda beyaz giydirilmesi sünnetmis diye duydum. ben 2 tane aldim biri pembe biri krem renk hediye gelmisti. kremi ilk doğduğunda giymesi için hemsireye vericem pembeyi sonra giydiricem
mrs_elisah Didemfide benim kremdi ilk kızımda. Çoğu kıyafeti organik pamuklu ürün aldım neredeyse hepsi krem ve beyaz.
Deletedmom_110 Didemfide kesinlikle beyaz🤍Ben beyaz yaptirdim isimli bir de normal aldım açık pembe hemşireye isimliyi vercem
Nskyhn Didemfide ah ah 4 tane hastane çıkışı hediye geldi hepsi pembe 😂😂 şimdi alsam bostan yere olacak. Yavrumu her yerden pembe yaptılar biri de krem falan alma mi ya 😂
Merveofs Didemfide benim bir tane krem var, bir tane gri var üzeri minik pembe desenler, bir tane de beyaz var yine üzerinde pembe sarı desenleri var. Zemini beyaz olanı vericem galiba çünkü onun parçaları fazla
Bayancorek Didemfide Erkek de olsa kız da olsa Beyaz&Krem bence. Bana göre en güzeli her zaman sade ve zarif olan. 👌🏻🤗