Ben anneme idare eder bir telefon diye samsung a23 aldım güzel bi telefon iyi özellikleri var, iş arkadaşım da kızına mezuniyet hediyesi bakıyo o yüzden yine samsung araştırdık da a52s di galiba modelin adı baya iyi yorumları da çok iy fiyat performans ürünü denmiş, ekonomik olarak sorun olmayacaksa tabii ki de i phone11 tarzı bi şeyi tavsiye ederim. Epey diye bi site var oraya bakın telefon almadan mutlaka aklınızdaki modelleri karşılaştırma imkanı var puanlıyolar telefonları özelliklerne göre ordan karar verirsiniz