Mucizem_00 Biberon emzik gögüs pompası taragı aklınıza gelen bebek ürünleri alan anneler marka önerirmsnz aldgnz şeylerin yavastan başlym diyorm
Deletedmom623737 Mucizem_00 emzik bibs, biberon tutmuyor bebeğim ama avent almıştım, gögüs pompası mochi
civcivimmm Mucizem_00 aventi tutmayan bebek görmedim ama ben ilk bebeğimde ilk emziğini 0 2 ay aldım çabuk alışsın diye onuda babyme marka almıştım. 1 ay sonra falan avent e geçmiştim bu bebeğimdede babyme aldım ama sonradan chicconun 0 2 ay emziğini indirimde görünce onuda aldım hangisini isterse diye sonrası için yine avent aldım. Biberon yine avent aldım oğlum doğduğundan beri ki mama bebeği olarak büyüdüaynı biberonda sadece ucunu değiştirdim okadar hala sapasağlam biberonu o yüzdem 2.bebeğimdede avent tercih ettim. Gögüs pompası olarak ben lansinoh kullandım gayet iyiydi çekiş gücü vs ama aventinkide güzelmiş aventinkinde prizsiz olarakta kullanılabiliyomuş. Sizin yerinizde olsam dolaptan falan temiz 2. El bakarım şuan çok pahalı 0 ları hepsinin çünkü bide ne kadar kullancağınızda meçhul.. Bebek tarağı bence çok para veröeye gerek yok en ucuzunu alın geçin hepsi aynı işlevi görüyo.. İlk bebeğinde mustela set halinde almıştım şampuanı ama şuan çok pahalı he değer mi değer aslında zaten şampuanı yaklaşık 8 9 ay rahat kullanıyo diğerlerinide 1.5 sene falan kullanır oğlum 22 ayşık losyonu yeni bitti mesela.. Kızımda şuan ecowell marka tercih ettim şampuanla losyon içeriği temiz diye
EmelBG_ Mucizem_00 Kızımda avent almıstım göğüs pompası cok rahat ettim . Biberon emziklerde öyleydi zatne sadece emxik kullandı biberon sıfır 😂. Bakalım şimdi hamileyim bi emzşk vardı adını unuttum tek renk her rengi mevcut onu bulayım bu hamileliğimde o emzşkten mutlaka alıcagım cok güzeldi 🌸.
byzza16 Mucizem_00 biberon ve emzik avent aldım. Saç fırça tarak seti ve tirnsk bakım seti de Chicco aldım
Dlr48 civcivimmm göğüs pompası illa sartmı guzel emen cocuk içinde srada sagım mı yapmak gerek ben almadım cünkü
Mrysmg EmelBG_ pompa vakuma göre değişiyor sanırım dimi iyi vakum yapan kötü yapan diye yoksa başka önemli özelliği yok zaten
Mucizem_00 EmelBG_ 4 6 hafta arası değişim oluyormuş sanırım parçalanıp şişiyomş, şuan teki 89 TL sepetinde ekli
EmelBG_ Mucizem_00 Aaa onu ilk defa duydum benim kızım Co kasırı emzik kullanmadı günde 1 saat en fazla o kadar da kullandığında oyle parçalanırsa ne anlamdım . Bakalım biz daha 6 haftalığız cinsiyetimiz belli koşunda bakalım alırım avent birde bibsden koyarım kenara 🌸
ilkkalpatisi Emzik PhilipsAvent 2li Biberon Dr. Browns Gaz önleyici Göğüs Pompası Mochi manuel Tarak Meg Dry Brush aldım indirimde ama hangisi indirimdeyse bu tarz tarak alabilirsin yani aynıdır diye düşünüyorum yorumlara da bak tabi
Mucizem_00 ilkkalpatisi biberon kac tane aldnz 120ml, 260 ml ölçülerinde ikisinide almaya gerek varmı
MerveEbru ilkkalpatisi gaz önleyici biberon Almayı düşünüyorum ben de bebek acaba bu biberonu tuttuktan sonra memeyi bırakır mı
Mucizem_00 EmelBG_ evet okudum değerlendirmeleri satıcı demiş, sürekli emzik değiştirmekte masraflı olur, awent mi alsam acaba 2 li si fiyatı da uygun ama tutmazsa diye düşünüyorm, gerci tutmayan bebek yokmş ama :)
EmelBG_ Mucizem_00 Bizim ki tutmuştu ay çok istiyordum tutsun diye aventin ayıcıklı büyük emxikleri var onlardan 2’li tuttu ama aşırı herdakika emmedi 😂. Sonra bi büyük boyundan da almıstım 2 kez 6 aya kadar tuttu bıraktı cunku seviyordu yani denersiniz sizde 🌸.
EmelBG_ Mucizem_00 En küçük boy almıstım ben cam olarak 120 ml .Birde göğüs pompasında da biberon vardı aventin manuel ondada plastik 120 ml . Biz biberon ilk dogdugumuzda kullandık 2-3 gün birdaha hiç kullanmadık tutmadı zorladım ama 😂. Süt sagmada işime yaradı onlarda .
Mavisperi Mucizem_00 emzik bibs kauçuk uc olandan aldım göğüs pompası lansinoh 2 li elektrikli taragimiz fulia doğal keci kılı hrm fircamiz var hem taragimiz 2li set ve sanırım en beğendiğim alışverişim çok tatlı 🥰
Mucizem_00 EmelBG_ yerim yaa :)) napalm bebişler göre hareket eedecgz bende 120 ml alayım ozmn, cam daha iyi degil mi ama