Patito__ melekimm elisa :) esila da guzelde uyduruk gelior bna aysoma fena degil digeri zaten gzl degil ama karr sizin hangisini severseniz onu koyun
Patito__ melekimm elisa cennet kapisinda bekleyen melek demek nesi guzel degil abidik gubidik sacma isimlerden olmadigi icinmi
melekimm Patito__ abidik gubidik nedir ya ? Söylenilmesi hos bir isim ama bir kaç yere baktm cennet meleği diye geciyor fakat öyle olmadğıda söyleniyor yani tam olarak öyle olmayada bilir detaylı arastrn bence
Patito__ melekimm bnm arkdasm koydu bu ismi ve cok sorusturdu cennetbkapisinda bekleyen meleklerden biri ayrica abidik gubidik mesela mislina misina gbi :) yani tercih meselesi bunlr tbi sn elisayi sevmezsin bnde snn sevdigini sevmem normaldir
melekimm Patito__ Allah m ya 😂😂😂 abidik gubidik nedir 😂 herkesin tercihi tabi bana göre mislina 😊 size göre elisadr ama abidik gubidik demeniz yaksmaz herkesin görüşü farklı sonuçta
Patito__ melekimm dedmbya bna gore abidik gubidik sna gore dunyanin en guzel ismi olablir veya tersi ama dusunce ozgurlugu ? Soruyorsan her turlu fikre acik olmalisin 👍🏻
Patito__ melekimm abidik gubidik yakismaz demissin kufur demek degil yahu tuhaf anlaminda kullaniliyor sadece argosu 😂
melekimm Patito__ acgm ama ismi küçük düşürün diye yazmadm hangisi olabilir dedim üslübünüzü düzeltin bence 😊