Ozlemozlem123 hamileliğimin 2. Ayında başlamıştı kalça ağrım 4. Ayla yürüyemez sürüklenir hale gelmiştim. Açıkçası ağrılarım olunca doktorum magnezyum başlatmıştı 2. Ayda ama ağrılar arttı tek sebep bu değil fizyoterapiye yönlendirdi. Kas spazmı oluşmuş kalçan da dedi ama o tedavi de çok faydalı olmadı başka bi doktora gittim hareket ve ilaç tedavisi verdi ve çok şükür geçti bi çok sebebi olabiliyor.