Severozge Kızlarrr. Bu ay adettim uzun sürdü . Tam bitti diyorum tekrardan leke geliyor çok az ped bile kullanmıyorum peçeteye geliyor okadar az yani. Günüm ilişki yaşansa gebelik oluşurmu?Teşekkürler 🌺✨
Burcu0707 Severozge adetin duzensizse ovulasyon testi al.birde bir jinekolo.. gorun 10 gun kanama olanlarda venelde rahimde polis kist olabiliyor
Severozge Burcu0707 teşekkürler ederim gitmeyi düşünüyorum bende . İlişki yaşansa gebelik olurmu acaba ?