Deletedmom_31 merhaba ilk bebeğime büyüyen beşik aldım, asla memnun kalmadım. Hem aşırı büyük yatak odasına koyunca çok yer kaplıyor hem de normal yatağa çevirince eski kalitesi kalmıyor. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim park yatak aldım, kızım içinde ranza aldık, kardeşi de büyüyünce birlikte yatacaklar inşallah