Sbm050421 29+0 olduk bugün itibariyle , sabahın köründe kalkıyorum artık , gece bir milyon kere uyanmamı söylemiyorum BİLE 😄😄 sizde durumlar nedir kızlar
Esiii06 Sbm050421 bende 29+0 geceleri birden uyanıyorum kendi kendime 😄 WC gitmeden olmaz tabiki ama sabahları bile alarmdan önce uyanıyorum 🤦🏻♀️
selmabttl3 Sbm050421 bende aynıyım valla çiş yapmaktan gına geldi uyku zaten yok bide nefes alamıyorum ayaklarım yanıyo hep sola yatmaktan da gına geldi ahh nerdesin deliksiz uykularım nerdeee
Boniboncuk Haftadayım tuvaleti ve sıcagı geçtim Kızımın haraketlerinden uyuyamıyorum Sağa sola dönük yatsam hareket ettikçe leğen kemıklerime değiyor canımı yakıyor. Bir de erken doğum riskim varher gece doğacakmış gibi gelıyor o hareketleri gorunce. Sığmıyor ıçeri kuşum😕
Aysef27 Bende 27+4 deyim yemek bogazima diziliyor sanki yutmamisim gibi cok rahatsiz ediyor surekli bogazimda bi yanma midem yaniyor hic boyle kotu olmamistim mide yanmasi konusunda
Berfin-bektass Sbm050421 sabah 7 de eşimi işe gönderip yattığım zaman bir başlıyor daha da uyutmuyor beni😅 ben direniyorum uyumak için ama maalesef 😅 zaten sola tarafa yatmaktan sol tarafım düzleşti ağrıyor🤪