Si-bel Ya kızlar normalde hiç sorunum yok ama hamile kaldığım zaman başlıyor afedersiniz arkamdan kal geliyor ara sıra her zaman değil başınıza gelen oldumu hiç merah etdim .
esrasorgunn @Si-bel Bende hamilelikten önce de vardı şimdi iyice arttı aslında tuvalet sorunum yok ama ufak bi zorlanmada hemen çıkıyor hamilelikte çok normal çok su ve sıvı şeyler tüketin kayısı erik suları içerseniz tuvalet konusunda da yardımcı olur
Si-bel esrasorgunn ne kaysiler ne hoşaflar iciyorum ama kan civitici vuruluyorum her hal o yüzden oluyor bilmedim valla .